עקב המצב הביטחוני ייתכנו עיכובים באספקות ובמשלוחים.

 *אין כפל הנחות ללקוחות בעלי קופון הנחה*

פרסום מוצלח מתחיל באריזה טובה

בחברת עדן אריזות, המוכרת כמי שמציבה סטנדרטים גבוהים בתחום האריזות, מאמינים שאריזה איכותית היא השקעה ארוכת טווח לכל בית עסק. ברוח זו ממשיכה החברה להרחיב את ההיצע עם מגוון אריזות מתנות ואריזות שירות לחנויות ולעסקים // לימור קלר, בשיתוף עדן אריזות

מיתוג האריזה הוא פרסומת מהלכת של כל עסק וכשהיא מושקעת

באריזה טובה היא יכולה ללוות את העסק למשך זמן ארוך," סבור נתן הרוש, בעלי "עדן אריזות." "מי שמקבל שקית עם איכות ונראות, לא ירצה לזרוק אותה. הוא ישמור אותה, יעביר אותה לחבר ויעשה בה שימושים חוזרים. ככל שמשקיעים במיתוג מקצועי של האריזה, היא תשמר יותר." בשנים האחרונות עולה המודעות של עסקים קטנים שמעוניינים למתג את עצמם, והאפשרויות מגוונות ורבות. בעלי עסקים רבים משתמשים לצורך כך באריזות רב שימושיות כדי לקבל חשיפה ואפקט ארוך יותר, אם בקופסאות מיוחדות או בשקיות קרטון בוטיק או בשקיות בד אקולוגיות. עדן אריזות שנוסדה ב1998- מציעה פתרונות אריזה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים, כל מה שאפשר לארוז ולהביא

כ"מתנה." מנייר ושקית קרטון, דרך קופסה מעוצבת ועד קישוט לקופסה, שקיות ממותגות, קופסאות ממותגות, שקיות בד אקולוגיות מכותנה ועוד. היא מייבאת את מוצריה ממפעלים בעולם, שעובדים עבורה יותר משני עשורים

והפכו לשותפיה, ומייצרים פתרונות אריזה בשני אופנים: חלק וממותג. אולם התצוגה הגדול, המשרדים והמרכז הלוגיסטי של החברה ממוקמים

באזור התעשייה החדש לב הארץ, צמוד לראש העין, וערוך לפתרונות מיידיים.

חנות נוספת קיימת בקיבוץ גלויות בתל אביב, ואמורה להתרחב בשנה הבאה, ועוד חנות, "יואב אריזות," נמצאת באזור רחוב הרצל. עסק קטן נוסף בשם

"עדן מן" מדפיס על שקיות נייר בכמויות קטנות לעסקים קטנים. לצד אלה מחזיקה החברה אתר און ליין פעיל ,www.edenpack.co.il וביחד מועסקים


בה כ15- עובדים, ביניהם גם מבוגרים בני 75 פלוס.



המבחר המוצע מסחרר והרוש מתגאה במגוון ובאיכות מוצרים חסרת פשרות. "האמינות מאוד חשובה לנו וכשמוכרים מוצרים איכותיים, בדגש על התאמה אישית לכל לקוח גם הפידבקים חיוביים. רבים מהחומרים ידידותיים לסביבה ומתכלים, והמפעלים שאנו עובדים איתם מבוססי טכנולוגיה של ייצור יריעות פוליאתילן מקומפוסט, שהוא 100 אחוז טבעי." אתר האינטרנט מאפשר להזמין דרכו מוצרים ולקבלם תוך מספר ימים, ואם מעוניינים במוצר ממותג, המוצר מוכן בטווח זמן של כחודשיים. "לאנשים רבים יש רעיונות מדהימים לפתוח עסק מיוחד והם זקוקים לפתרון אריזה, כך שהדרישה נוצרת לפעמים עוד לפני שפותחים את העסק."

בתקופת הקורונה כשחנויות נדרשו למשלוחים, גברה המודעות לנושא



תכולת המשלוח, קופסאות קרטון מיוחדות, מעטפות מוגנות למשלוחים, מעטפות בלדרות או אקולוגיות. "הרחבנו את היריעה והטרנד הזה נמשך כי היום מבינים שקל להזמין באון ליין במקום להתרוצץ בין חנויות." לפיכך נוספו פתרונות בתחום המשלוחים והמתנות – שקיות, קופסאות ומארזים למוצרים

מתחומי השוקולד, היין, הקוסמטיקה, ההלבשה ועוד, שגם מצטלמות יפה. כדי שלקוחות ימתגו את עצמם באמצעות אריזות, הם מציעים לעסק חדש להתנהל 4-3 חודשים לפני שהוא מזמין שקית ממותגת.

"כשהוא מתחיל לגדול וצריכת השקיות או הקופסאות הגנריות עולה, אנו מציעים לו מיתוג ורותמים אותו לעניין."

הם עצמם מבדלים את המותג שלהם ע"י שירות מעולה והקשבה ללקוח. "קבלת הפנים מתבטאת באווירה טובה ואפילו בריח החנויות שלנו. מעבר לכך אנחנו נותנים מענה שלם לאריזה המבוקשת כך שהלקוח לא צריך לחפש מוצרים במקום אחר – שקית, נייר, משי, סרט, מדבקות ואפילו מקודד מחירים. הכול נמצא כאן." "אנחנו לומדים ומתפתחים ומביאים לארץ את מיטב החידושים בתחום מוצרי האריזה, חשופים לטכנולוגיות וחומרים חדשניים ולתהליכי פיתוח


המוצר, ויחד עם המפעלים ואנו מפתחים רעיונות אריזה בעצמנו."



מהי בעיניך הצלחה מיתוגית?


"כמי שיצר יותר מ3- מיליון שקיות אני יכול לומר שעם השנים לקחנו את השקית ממעמד של מוצר נשיאה למעמד של מוצר תצוגה המשדר את

הרוח והפרסטיג' של העסק שמי שהצליח הוא מי שהשקיע בעיצוב השקית, והאריזה שלו נחרטת בזיכרון. סוד ההצלחה במיתוג טמון ביכולת שלנו להעביר מסר ותחושת רגש ע"י שימוש נכון במסר שמשדרת האריזה. כעת

עם הפנים לעתיד, אנו שואפים שיותר אנשים ייחשפו לאמינות החברה, לשירות, למקצועיות ולאיכות המוצרים שלנו - מפתרונות כוללים לאריזות מתנות ועד לאריזות שירות בחנויות ובעסקים. "שימוש באריזה מעניק נופך אחר למוצר ולבעל העסק. מדובר באלפי פריטים בתחום האריזות שנותנים 'שואו' ומשרתים את המדיה. וכמו שאנחנו אומרים אצלנו לא רק חושבים

מחוץ לקופסה אלה גם בתוך השקית."

לקריאת הכתבה בקובץ PDF
logo בניית אתרים